Powervrouw…gutgut!

18 januari 2017 - Elst, Nederland

18 januari 2017

Powervrouw…….ik hoor mijn omgeving al verongelijkt lachen!

Ik heb me aangemeld voor 99Powervrouwen van Lucinda Douglas. Een interview, in de vorm van een vlog, helemaal van deze tijd!

Waarom ik dat doe….omdat als ik het niet doe niemand weet dat ik nog in het profiel van de 21ste eeuw pas. Mijn zichtbaarheid dus!

Eerlijk gezegd heb ik niet echt wat met het woord Powervrouw, Yes You Can Woman en meerdere van zulke benamingen. Ik begrijp het wel, ik begrijp het doel van de marketingwaarde en de essentie, sterker nog ik zou het ook adviseren en gebruik ook deze benamingen maar het past in mijn gevoel en mijn karakter niet zo bij mij. Eerlijk…ik ‘gruwel’ er een beetje……van het woord!!

Echter… ik kies niet zozeer voor het woord Powervrouw. Ik kies voor Lucinda Douglas en haar expertise. 1 op 1, van mens tot mens met haar verlangen een ander, in dit geval mij, op weg te helpen. En dat doet ze op deze manier!

Waarschijnlijk voldoet Lucinda aan de definitie van Powervrouw. Er zijn er meerdere op internet en ik haal er 1 uit;  positief in het leven staan, zelfverzekerd met mentale- en innerlijk kracht aan haar eigen roer staat, in al haar vrouwelijkheid alles uit het leven haalt en anderen inspireert. Daarbij alles kan bereiken wat je maar wilt.

Voor mij is het een Powervrouw die vooral bij zich zelf blijft. Met haar eigenheid staat ze in de ‘spotlights’ voortgekomen uit haar levensverhaal en haar levenspad. Zoals ik dan zeg een vrouw InCharge met een P.A.S.S.I.E mentaliteit.

En dat is voor mij dan ook de reden waarom ik uitkijk naar het interview.

Tot dinsdag Lucinda!