Naam:
smilelisioustravel.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

A smile can rule the world and love conquers all!

True brillance is being capable to live with love & nature and therefore being forever capable of changing everything.

Deze reisblog gaat over de routes van het leven, over denken, voelen en doen, niet over alleen de eindbestemming maar over het pad, je ervaringen en je mindset. Over falen, over groei, over hier en nu. Over bewust zijn en bewustwording. Over perceptie en illusie. Over alles hebben en alles verliezen. Over liefde en verdriet. Over angst en geluk en over stilte en lawaai. Over schoonheid, over authenticiteit, over mensen en dingen. Over alles waarvan we denken dat het leven is maar we niet begrijpen dat we het leven zijn. Dat vrijheid in ons zelf zit.  Dat het Universum altijd zijn gang gaat in ieder situatie en voor ieder persoon. Maar dat jij degene bent die kiest ongeacht wat. Het Universum zal je altijd steunen maar kies wel voor het juiste. Want kies je voor het onjuiste.....dan steunt het Universum je ook.

Step in your boots and live..................

Leven is een reis, een pad wat je volgt met afslagen die je neemt. Het gaat niet om de bestemming maar over wie je ontmoet op je pad en de ervaringen die je beleeft.

Je leeft namelijk niet een leven , je bent het leven

Je gedachten geven je de grootste zorgen. Reset je gedachten en je zorgen verdwijnen.

Je komt op deze aarde en je vraagt je af wat het nut ervan is. Het leven an sich heeft geen nut maar het is de bedoeling dat je er zin aan geeft. Hoe dat is aan jou........ Je energie is in een fysiek lichaam gestopt om te kunnen acteren op de aarde.

Je bent onderdeel van het geheel.

Van reizen krijg je een tweede ziel.
Van reizen krijg je steeds meer inzichten
Van reizen Kom je steeds meer dichter bij jezelf
Van reizen krijg je wijsheid, liefde & kracht
Van reizen leer je mensen kennen
Zie je, voel je, ruik je, hoor je liefde, verlangens, plezier, angst & hoop
Reizen is beweging & verandering, stilstaan en weer doorgaan
Reizen is het creëren van
Reizen gaat over anders, over hetzelfde.
Over mensen en zaken
Over het leven
Leven in het Hier en nu

Christa een HoSPitality Native

Mijn zintuigen laat ik het werk doen, wil een glimlach toveren op  je gezicht, je hart raken en je laten voelen

Het verhaal achter het leven. Het verhaal achter de mens

I keep in touch what is real, I keep in touch what is now

Follow the Flow, your own flow.

Mijn boeken:

Dingen die je niet op school leert

Geen kamelen maar mijn hart

Over mijn reis

Hospitality, toerisme,  leiderschap, concieness engineering (resetten mindset) leraarschap zijn de rode draad in mijn leven. Het reizen wat ik ook al mijn hele leven heb mogen doen was mijn inspiratie. Vooral de authenticiteit, eigenheid van landen en mensen, de eenvoud, de energie maar ook het intense verlangen het goed voor je te doen, gastvrij te zijn en de schoonheid van eigenheid te laten zien was iets wat me elke keer weer raakte.

Ik laat me zintuigen zijn werk doen en zie wel wat voor moois ik vast kan leggen.

Ik hoop veel te glimlachen, glimlachende mensen te zien & jullie te laten glimlachen!

A smile can rule the world and love conquers all!

Bezochte landen

Ik heb 53 landen (21%) bezocht:

Aruba, Bahrein, Barbados, België, Britse Maagdeneilanden, Bulgarije, China, Costa Rica, Curaçao, Cyprus, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Koeweit, Kroatië, Luxemburg, Malta, Marokko, Martinique, Mexico, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Polen, Portugal, Qatar, Roemenië, Rusland, Sint Maarten, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.