HoSPitality native Power

8 februari 2017 - Elst, Nederland

8 februari 2017

HoSPitality Native…Power!

A.s vrijdag gaat mijn vlog met Lucinda Douglas live! Ik ben vreselijk benieuwd. Benieuwd wat ik eigenlijk allemaal heb gezegd. Meestal praat ik als een waterval, vanuit mijn hart met dat wat in me opkomt. Omdat ik praat naar wie en wat ik ben. Namelijk mezelf.

Mijn CV is een reis door mijn werkende en persoonlijke leven en heeft mij gevormd tot wie ik ben. Mijn identiteit, mijn persoonlijke visitekaartje, mijn handelsmerk.

Het grappige is dat ik ‘sprankelde’ volgens Lucinda. Nu is die opmerking mij niet helemaal vreemd alhoewel niet altijd in deze context.

Sprankelen, schitteren dat komt bij mij dicht bij een ster…en het grappige is dat de betekenis van mijn naam in het Arabisch is kristal of ster! Dat werd nog meer benadrukt door mijn regelmatige bezoeken aan Oman, mijn tweede thuis en wellicht dat het ook nog wel letterlijk gaat worden.

Waarin het leven niet wordt opgelost maar wordt beleefd!

Ik neem u mee….. mijn rode draad in mijn leven is eigenlijk altijd gastvrijheid, onderwijs, reizen en leiderschap geweest. Enerzijds door mijn karakter, anderzijds door mijn opvoeding en vooral gegeven door mijn altijd aanwezige verlangen met mijn persoonlijke leiderschap mensen en/of situaties op een hoger plan te tillen. Zo heb ik altijd geleefd en altijd gewerkt maar nooit bewust met mijn specialisatie……lezen, kijken, voelen, ruiken tussen de regels door…het was er gewoon.

Totdat mijn vader overleed……..en beetje bij beetje bewust werd van een ‘gave’…liever noem ik het een kwaliteit… Vaak beleef ik dingen op een andere manier die andere mensen niet zo beleven. Ik kijk met een andere bril op naar hetzelfde. Pak vaak zaken anders aan, loop niet altijd de gebaande paden en vind onderscheiden in het klein of groot belangrijk voor menselijke groei. Hoogsensitiviteit heb je in alle vormen en maten en wordt momenteel veel over gezegd en geschreven.

Ik gebruik het graag als kwaliteit en vooral met oer Hollandse nuchterheid zodat ik je kan empoweren met een andere manier van zelfdiscipline en een andere kijk op werk. Echt je gaat het zien als je het weer doorhebt.

Na mijn eerste boek “Geen kamelen maar mijn hart’ ben ik bezig met mijn tweede boek…..”Als je niet geleefd hebt heb je niets gemist’ Een persoonlijk, menselijk Curriculum Vitae…..achter de lach, een leven en beleven in een wereld van een HoSPitality native.

Hartelijke groet