Choices, Chances, Changes

17 februari 2017 - Elst, Nederland

17 februari 2017

Hai Lucinda!

Het is al weer 2 weken geleden dat wij de vlog hebben opgenomen. Deze vlog geeft ook zoals andere momenten in mijn leven richting aan het pad wat ik loop en de beslissingen die ik maak.

Vanmorgen belde ik mijn bank…nou en? Zal je zeggen. Dat zal ik je zeggen, dat had een reden en wel deze; ik heb een besluit genomen om beweging, verandering en vooral vrijheid te creëren. Ik ga mijn huis verkopen. En daarmee creëer ik dat!

Vrijheid om zelf te bepalen wat, wanneer, waarom en waar ik mijn leven ga leven. Bewust, overwogen, net een duidelijk doel en vooral op mijn manier.

Vrijheid zonder iets te hoeven verdedigen en zonder iets te hoeven verklaren.

Zonder enige vorm van ‘zo moet het zijn’ maar zo wil ik het niet.

Tijdens het afdrogen van een koffiekopje keek ik naar buiten door het raam en zei tegen mezelf; ‘hoe mooi is het als je dat wat je voor je ziet, nu je deze stap hebt gemaakt, kan verwezenlijken. Wat je al lange tijd beetje bij beetje voor je ziet te realiseren. En met volle focus, energie en enthousiasme aan kan werken. Hoe mooi is het als je wat jezelf propageert ook zelf realiseert. Een voorbeeld. De meneer van de bank complimenteerde me met mijn lef en mijn beweegredenen.

Grappig want a.s donderdag ben ik bij een bijeenkomst in mijn dorp ‘vrouwen met lef’

30 april stopt mijn ‘gevecht’ waar ik al 3 jaar in zit. En ik wil dat niet laten eindigen met een ‘truffeltje’ die zegt volgens de regels van de bijstand…eet eerst maar op wat je hebt opgebouwd en dan kan je terugkomen! 30 april a.s. ga ik mijn vrijheid tegemoet. Alhoewel die 3 jaren ook goede en mooie momenten heeft gebracht en vervolgens dan ook de basis is van mijn besluit.

Het besluit om mijn eigen wereld te creëren . De berg die ik op aan het klauteren was heeft de top bereikt. En die top of overwinning maakt dat ik een nieuw levenspad start. Een pad met geluk en niet die van zorgen.

Ik kies voor de kans mijn leven te veranderen.

En zoals ik al zei tijdens de vlog…los je leven niet op maar beleef het.

Liefs Christa