De Aziatische olifant....een kolossaal beest met een groot hart.

27 november 2016 - Thailand, Thailand

Ik hoor Iedereen al denken...Ga je naar een olifanten park!!!???? Dierenmishandeling, zielig etc. Allereest kan je beoordelen Als je iets gezien hebt. Dus heb Ik geboekt. Nu was Ik die meaning niet toegedaan omdat Ik er al iets over gelezen had. Nou.....wat een geweldig ervaring, wat een geweldig project en respect voor de oprichtster Sang Duen Lek. Dit park is de inspirerende visie van iemand die vanuit haar hart haar P.A.S.S.I.E. heeft gemaakt. Zij heeft een betere wereld gecreeerd voor de olifant. Zij begon met 4 olifanten en nu ongeveer 70-80 die onder vreselijk omstandigheden gecreeerd Door de mens Weer hun 'vrijheid' terug Hebben gekregen.
En ja het oogt commercieel maar als je je P.A.S.S.I.E. Wilt volbrengen en wil Laten groeien moet je wel een bepaalde richting inslaan waarbij je het kan Laten groeien en Laten voortbestaan! Maar alles maar ook Alles in belang van de olifant. Overigens had ze Ook nog opvang voor honden en katten. 80 % Door vrijwilligers gekund. Elephant Nature Park. Echt Enorm indrukwekkend!
P.A.S.S.I.E......Zie mijn website. Dat is de spirit van Sangduen. Vrouw Naar mijn hart!